banner ad

„S-CENTAR“, „NOVA VEMA“, VISOČKI AQUAPARK…

| 06/02/2017

VISOKO-VEMA1

Turistički magneti u Visokom bili su i biti će jake karike kompletnog visočkog prosperiteta. Nekada je Veleprometov magazin- VEMA kao robna kuća, predstavljao pravi turističko-trgovački magnet. Bila su to druga vremena, veće tržište, bolja kupovna moć…

Koncept visočke privrede koji smo imali prije rata, a koji se zasnivao na velikim sistemima KTK, Vitex, Velepromet… koji su bili zasnovani na uobičajenom socijalističkom principu, tada je mogao funkcionisati, pa je u Visoko vozovima dolazilo najviše radnika.

Puni radnički vozovi i autobusi iz okolnih gradova i sela, najviše ženske radne snage…

Takvu privredu se možda i moglo adaptirati smanjenom tržištu u nekom mirnodopskom periodu, ali kada joj natovarite rat i razaranje, uništenu veliku državu Jugoslaviju, promjenu političkog sistema uz devastaciju i potpuno izgubljeno tržište uz kadrove koji nisu bili odškolovani da ponovo pokrenu sve to, te da se transformišu ka nekom novom modernom tržištu, onda je to surova argumentovana istina koju mnogi zaboravljaju u političkim, izbornim i drugim interesnim bitkama u kojima se krivica propadanja Visokog uvaljuje protivnicima.

Veliko je pitanje da li se u Visokom može razbuditi usnuli trgovački kod koji nam je u krvi?

Vrijeme kada nisi mogao čokoladu kupiti u Zagrebu, niti mastiku u Strumici, ali jesi u Visokom. Po visočkim cijenama, naravno. Vrijeme kad su Visočani sve kupovali od Vardara do Triglava i plaćali kompletnu proizvodnju unaprijed.

susa-centar

Ako je suditi po posjeti u „S-Centru“ koji je postao magnet za sve okolne gradove, možda i ima nade u neki sporiji i skromniji preokret. Kvalitet roba, usluga u jednoj ekstra atmosferi, možda je uzorak kako treba dalje. „Vema“ je u svoj vakat imala ponudu i cijene kojima su se ibretili čak i Slovenci.

„NOVA VEMA, kompleks koji se uveliko gradi na njenom mjestu, po zamišljenim sadržajima već budi veliko interesovanje. Marketi, poliklinika, bazeni, restorani, kina, kafići, hotelske sobe, wellness centri…

Ako se krene „S-Centar“ stazama, posjete i dobar rad su neminovnost. Jedan kvalitet vuče drugi.

????????????????????????????

Zamislite sad treći kvalitet u vidu aquaparka na ušću rijeka Fojnice i Bosne. Par ekstra bazena sa svim pratećim sadržajima na devet duluma. Turistički magnet „par ekselans“ (par excellence), o kojem će se tek pričati.

Stari objekti u KTK krugu lagano nestaju. Bilo bi dobro da ih zamjene bazenski kompleksi.

Fotke su iz Fojnice i Viteza. Visoko će imati još ljepše.

Objavljeno u: Hronika

Komentari zatvoreni.