banner ad

POKLONI I BRENDIRANJE TRAMVAJA I AUTOBUSA POVODOM 46. GODIŠNJICE VISPAK-A

| 06/04/2018

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko i njen najpoznatiji brend Zlatna džezva sutra, 7. aprila, će podjelom prigodnih poklona u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci obilježiti 46 godina postojanja i uspješnog poslovanja. Tim povodom Vispak je brendirao tramvaj i autobuse u kojima će se od 11,00 do 15,00 sati korisnicima javnog prijevoza dijeliti privjesak “Džezvenko”, te Vispakovi proizvodi Tako–Lako juha, Club čokoladica, itd.

– Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta, a naša Zlatna džezva se sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine, i simbolom njenog jedinstva u različitosti. Zato smo odlučili da naš jubilej ove godine obilježimo u četiri naša najveća grada na osoben i prepoznatljiv način – kazala je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.
Kampanja brendiranja vozila javnog prijevoza trajat će pola godine, a obuhvaćeni su brendovi Zlatna džezva, Goveđa i Kokošja juha.

Vispak je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Prvobitni pogoni su bili u Ozrakovićima, nedaleko od sadašnje poslovne zgrade i pogona Vispaka. Bilo je zaposleno 50 radnika, a u novoj zgradi, tj. postojećoj, Vispak je od 1980. godine. Iste godine kada je osnovan počela je proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg brenda ove kompanije.

Dvije godine nakon osnivanja kompanije, uslijedilo je pokretanje proizvodnje Vispakove Espresso kafe, a potom i pakovanje čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Prelaskom pogona u novu zgradu 1980. godine instalirane su nove linije za pakovanje kafe, snack i praškastih proizvoda, te začina i dodataka jelima. Uslijedilo je podizanje brendova kao što su Stampi, Čoko milk, Choco club, Vispak čajevi, kafa Bosnia.

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa “Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brandove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napitci Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, Goveđa i Kokošja juha, itd., a u planu je razvoj novih.

Vispak danas zapošljava 150 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom, i izvozi u 28 zemalja svijeta na četiri kontinenta. Vispak je vlasnik tri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP i HALAL. Kompanija je ušla i u Guinnessovu knjigu rekorda tako što je 2004. godine zajedno ispečena, i sa građanim Mostara, popijena kafa iz najveće džezve na svijetu.

Objavljeno u: Privreda

Komentari zatvoreni.