banner ad

LOŠE SVAKODNEVNE NAVIKE KOJE SVI IMAMO – I KOJIH SE MORAMO RIJEŠITI

| 18/12/2016

Nebrojeno smo puta pisali o tome kako dnevna rutina treba izgledati, no što izbaciti iz svakodnevnih navika puno je teži proces od usvajanja novih. Sigurni smo da je gotovo jednako važno, ako ne i važnije, popraviti i ispraviti pogreške koje činite tijekom svoje dnevne rutine kao i naučiti nove.

Inc. časopis nedavno je identificirao štetne dnevne navike koje ubijaju produktivnost, guše kreativnost i štete vašem zdravlje. Evo čega biste se trebali riješiti i izbaciti iz svakodnevne rutine najkraćem mogućem roku:

Prestanite jesti kada niste gladni

Nepoželjna nuspojava 9-5 života jest loša sinkronizacija tijela, odnosno trenutak kada nismo sigurni jesmo li doista gladni ili je nešto drugo posrijedi. To može dovesti do debljanja i zdravstvenih problema kao što su bolesti srca i dijabetesa. Rješenje? Budite svjesni svojih prehrambenih navika te uvijek provjerite da li jedete jer ste gladni ili zato što ste tužni, nervozni ili vam je dosadno.

Prestanite s multitaskingom

Dok naši poslovi u osnovi zahtijevaju multitasking, istraživanja sa Sveučilišta Stanford otkrila su da smo zapravo manje produktivni pomoću multitaskinga nego kada svu svoju energiju uložimo u jedan zadatak. Naš mozak jednostavno nije u stanju uspješno izvršiti dva zadatka istovremeno. Umjesto toga, svake si večeri napišite listu s važnim zadacima koje morate obaviti sljedeći dan. Usredotočite se na jedan zadatak i ne prelazite na drugi dok ne riješite prvi.

Prestanite provjeravati svoj mobitel u krevetu

Plavo-bijela svjetlost, posebno prije sna, zapravo narušava vašu higijenu spavanja. Točnije, to svjetlo ne dopušta mozgu da proizvede hormon melatonin koji signalizira tijelu da je vrijeme za spavanje. Razbijte tu naviku tako što ćete svoj telefon od sada puniti daleko od kreveta – opustite se uz knjigu umjesto uz Instagram.

Objavljeno u: Hronika

Komentari zatvoreni.