banner ad

KORISNICI „TELEMACHA“ LJUTI ZBOG NOVOG POSKUPLJENJA USLUGA

| 08/03/2018

Kada je stigao na tržište kao novi kablovski operater u BiH, Telemach se zahvaljujući određenim pogodnostima, pogotovo u pogledu mogućnosti praćenja pojedinih sportskih kanala, u posljednjih par godina uspio nametnuti na tržištu telekomunikacija i postati značajnom konkurencijom BH Telecomu i HT Eronetu.

Čini se, međutim, da se nakon pridobijanja korisnika ovaj operater okreće tržišnom poslovanju. Korisnici usluga Telemacha su ovih dana dobili obavještenja u kojima ih informišu o poskupljenju.

Tako je uz posljednje račune kablovski operater „Telemach“ poslao svojim korisnicima i obavijest o poskupljenju pretplate od 1. aprila. Cijene paketa rast će od dvije do čak deset KM.

Navodno, poskupljenja će se odnositi i na naknade za održavanje i cijenu samostalnog interneta.

Novo poskupljenje izazvalo je dosta reakcija i negodovanja među korisnicima. Nije malo ni onih koji razmišljaju i o raskidu ugovora.

Tako je jedan od komentara na društvenim mrežama i to kako „svako malo poskupljuju pretplatničke pakete po 2-3 KM“.

Vijećnica u Općinskom vijeću Centar u Sarajevu Amra Zulfikarpašić cijelu situaciju prokomentirala je sa: „Svi koji baš mlate pare hoće još. Uvijek im malo.“.

Uz obavijest o povećanju cijena, na samom dnu i sitnijim slovima navedena je opcija promjene pretplatničkog paketa i raskida ugovora bez obaveze poštivanja zakonskog roka.

– “To je dovoljno vremena da korisnici posjete poslovnicu i raskinu ugovor, kao što ću ja sada uraditi” – naveo je Adnan Bajrami nakon što su mu iz ovog preduzeća objasnili da može raskinuti ugovor.

Objavljeno u: Hronika

Komentari zatvoreni.