banner ad

AS GROUP JEDAN OD POKRETAČA PRIVREDNOG RAZVOJA BiH

| 27/10/2016

rusmir hrvic

U ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije.

Rusmir Hrvić, predsjednik uprave „AS GROUP-e“ ističe da im priznanje Najpoželjniji poslodavac imponuje i daje pokretačku snagu da budu jedan od faktora privrednog razvoja cijele države.

Koliko zaposlenih trenutno ima Vaša kompanija?

AS GROUP trenutno zapošljava oko 3.300 radnika. Poslujemo u okviru tri divizije: proizvodnja hrane, trgovina i industrija konfekcije. AS GROUP čini devet kompanija: AS d.o.o. Jelah, Klas d.d. Sarajevo, Vispak d.d. Visoko, Oaza d.o.o., Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj.

Da li do kraja 2016. godine planirate zapošljavanje i u kojem obimu? Da li ste u prvom polugodištu 2016. godine zapošljavali nove kadrove i u kojem broju?

Ove godine bilježimo kontinuiranu fluktuaciju kadrova. Dešavaju se odlasci iz komapnija, penzionisanja, ali u isto vrijeme se primaju novi uposlenici na raznim pozicijama, od rukovodećih do rada u proizvodnji. Ovih dana su kratkoročno primljeni i radnici za preradu malina. Sve u svemu, broj radnika je na istom nivou ili je u blagom porastu.

Da li na tržištu rada BiH pronalazite kadrove koji imaju potrebna znanja i vještine za obavljanje poslova, ili u okviru kompanije dodatno morate raditi na edukaciji zaposlenika?

Tržište rada u BiH u tom smislu nije razvijeno u dovoljnoj mjeri da bismo mogli se osloniti isključivo na njega. Zbog toga smo primorani interno dakle u okviru kompanije razvijati modele dalje edukacije zaposlenika. Redovno provodimo tzv. interne edukacije, ali i eksterne edukacije. U tom smislu sarađujemo sa domaćim i inozemnim univerzitetima, eminentnim stručnjacima za pojedine oblasti, kao i sa kompanijama koje su se specijalizirale za pružanje usluga edukacija.

Koliko je brand poslodavca i sveukupna briga o zaposlenicima važna za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova?

Brand poslodavca je po našem mišljenju od presudne važnosti za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova. Naš brand je u tom smislu u stalnom usponu, i mi već dugi niz godina bilježimo u tom kontekstu veliki interes kadrova svih profila koji bi željeli pridružiti se našim timovima u svih devet kompanija, i na taj način identificirati se sa našim brandom.

Šta biste istaknuli kao najvažniju prednost Vaše kompanije kada je u pitanju odnos prema zaposlenima, šta vas to izdvaja od ostalih poslodavaca?

Svjesni smo da ljudi čine kompaniju. Naša briga za svakog čovjeka je na prvom mjestu. To naši uposlenici osjete. Prije svega, mogućnost napredovanja, korektan, pošten, ali i ljudski odnos su upravo to što privlači. Drugačije nebismo ni mogli imati ovako brz i ujedno stabilan rast i razvoj. Podsjetio bih da smo za samo 20 godina od tri uposlenika narasli u respektabilnu kompaniju od 3.300 izvrsno motiviranih i obučenih profesionalaca.

Šta za Vašu kompaniju znači priznanje Najpoželjniji poslodavac?

Bez lažne skormonosti, imponira nam da smo se našli u krugu najboljih. To je svakako potvrda naporima koje ulažemo svi zajedno u našoj Grupaciji da jačamo brand, ali i da budemo jedan od pokretača privrednog razvoja cijele države.

akta.ba

Objavljeno u: Hronika, Privreda

Komentari zatvoreni.